Butterfly fly away !

Haha bra låt som övertext och snart tar jag natten, Dagen idag har varit lugn började med praktik till 16.00 och sen åkte jag med pappi upp till garaget med bussen och tänkte jag vara duktig så satte mig i bilen och drog i backen och släppte koplingen och då började ju bilden rulla bakåt så fick panik och stängde av hela bilen hahahha tror jag dör av skratt så tror nog ni söta läsare också får er ett gott skratt nu. HAHA . Men iaf sen åkte vi hem och jag hoppade in i duschen för att sen åka till joanna men när jag kom till råstock skulle vi hem igen så blev att springa över vägen för att åka till ed. När jag kom fram tog jag en rök med Erik och Fredrik sen drog jag och åt pizza med Mikael, Celina och Linda gött var ju det , eller ah tog kycklingrulle och turken visste det han bar ah kycklingrulle utan lös med extra sås jag bah, :$ typ . HAHA sen drog jag och Linda hem till mig och nu har vi flumat sjukt och nu tänkte jag lägga mig och se på Little fockers så kan skriva vad den handla om och hur jag tyckte om den i morgon :) Nyss smört in benen också så nu tar jag natten och inte taggar för morgondagen ... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0