Svar på frågestunden

Jennifer kristiansson är feta snygg eller hur? 
Svar
: Klart hon är snygg, har bara snygga vänner ;)

Vem älskar du mest?
Svar:
Min familj !

Vad tycker du om din killes syskon ?
Svar:
Skrev om frågan lite.. Jodå har inte så bra kontakt med dom som förr eller vad man ska säga. Men dom är söta haha!

Du är en bra vän, det hoppas jag du vet va?
Svar: Jag vet inte men jag hoppas :)

Är Jonas bäst i världen ?
Svar:
Verkligen inte :)

Varför har du legat på sjukhus?
Svar:
Eftersom jag skar av tre senor i armen och två av dom är handleds senorna. Så går nu runt med gips som jag ska ha i två veckor och äter pencellin !

Vem av dina vänner kan du lita mest på?
Svar:
Litar knappt på någon för har svårt att lita på folk ..


Kommentarer
Postat av: Marion

Trude, allvarligt. Jag är orolig för dig! Du är värd bättre än detta. Du behöver hjälp tjejen! Jag hjälper dig gärna men du får vara snäll och göra mig en tjänst... Gå med långärmat i skolan när vi ses och du har skurit eller rispat dig, jag KLARAR INTE av att se när du skadat dig. Jag har själv otroliga problem med självdestruktet och jag skulle vara tacksam om du respekterade det vännen! Risken är att jag får hoppa av skolan om det går för långt. Jag vet att det är jobbigt Trude, men snälla kämpa! Ta hand om dig nu, kram! <3

2011-01-30 @ 23:07:40
Postat av: Linda

Du kan lita på mej gumman & det vet du ! <3

älskar dig <3

2011-01-31 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0