Lite bilder från idag :)

Drog först till Uddevalla med min sötnos Linda sen satt vi typ 2 timmar och väntade på sötnosen Jennifer.
Under tiden träffade vi coolingen Robin :), haha sen har 19.09 tog vi tåget till Stenungsund för att träffa
Martin, Stefan och Anton men ingen av dom kunde möta oss så vi drog hem igen då tänkte jag och Linda
hoppa av vid ljungskile  men då gick tydligen inte det för Dalle och dom .. Så typ kronglade växeln på
tåget så stod där i 10 min -.-, då märkte Linda att en kille ett sätte fram hade bild på mig, så vi gick fram
och frågade vafan det var.. Då hade dom gått in på Facebook och kollat mina bilder xD , stalkers !;)
Så slänger in lite bilder från idag nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0