I can't handel it !

Det är inte lätt när det är svårt men fan är det svårt när det är lätt ...
Sitter och funderar och funderar på allt från himmel och jord.. Fattar ingenting längre vad fan har hänt med världen egentligen ?   Lögner och falska vänner hit och dit, var är alla riktiga vänner som man en gång hade. Alla bara glider isär och hela världens är kaos.. Man tror att någon är äkta säger en sak och när man går därifrån får en annan reda på det .. Det är precis så det är.. Så tänker stänga mig och inte öppna mig för någon än mina 2 riktiga vänner och ni vet själva vilka ni är .. Det är ni två som alltid ställer upp vilken tid på dygnet det är .. 
Även om jag har nya skär sår så accepterar ni mig för den jag är och vad jag gör. Andra tänker bara jävla uppmärksamhets människa osv .. Är trött på alla jävla lögner och rykten som sprids runt i världen om mig.. 
Kände för att skriva av mig liiiiite!!

Kommentarer
Postat av: Linda

älskar dig gumman ! <3<3

2011-01-19 @ 15:15:32
URL: http://lindix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0