Jennifer mjao kristiansson !

Nu ska jag berätta en hemlighet som ni inte får säga !
Nu är det så att Jennifer blir en katt på natten .. Hon springer runt och blir helt hårig.. Sen på morgonen vaknar hon helt naken ute någonstans .. helt 7kt .. Men hon vill inte att alla ska veta det för hon skäms för att hon inte är som oss andra.  Men under hennes stora hår döljer det sig öron , jag har sätt dom tihih ^^ 
Och den här bilden hittade jag på hennes dator en natt när hon var ute och var en katt.. helt otroligt blir ju nästan rädd vet inte om jag ska ringa bris och tala om detta vad tycker ni? , nu får gärna kommentera vad ni skulle gjort om eran bästa kompis var en katt. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0