Söndag idag då ..

Hahah går dagen var roligaste på LÄÄÄNGE !
Speciellt Agge hahahahahhahahhaha fyfan skrattar ihjäl mig fortfarande !
Aldrig sätt någon så stolt i en polisbuss eller vad fan dom heter..
Haha .. Men det var allt röj innan det  hände också :D
Blev iaf efterfest hos Agust .. kan ju säga att typ alla hade däckat eller dragit.. :D
Jag och julia försökte få igång det igen vi lyckades men den dog lika snabbt :(..
STORT + PÅ DEN DAGEN !

Åt på den nya Thaien i ed .. för mycket soja i maten om du frågar mig haha !
Annars har jag väl bara haft damp hela dagen med Linda, vi hyrde även film och den har vi 
inte sätt på ahhahahhaha ... :D Saknar älskling också dumma han ! :D .
Försöker även skaffa ny msn med de funkar ju inte -.- !! hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: Agge

Vadå stolt :P jag skrek ju på hjälp :o killen breve spydde ju ner hela sig :O inte kompiss :o men helt klart en värd kväll :)

2010-10-10 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0