Om mig! (1 december)

Lite sent men hittade denna grejen på en blogg och tyckte det var intressant.

Jag heter Trude Östereng och bor i ett litet samhälle som heter Dalas-ed. Med min Pappa och min
syster Marita . Jag går på ett gymnasium som heter John bauer, Och går på linjen Frisör första året.
Jag är född i Fredrikstad i Norge, Har även bott i Norge tills jag var 7 år, då bestämde familjen sig
för att flytta till Sverige. Började då i 1b som nu splitrades efter 9 år tillsammans.. Hoppas vi har en
klass fest snart för saknar er faktiskt. Jag bor hemma med min pappa och min syster bor hos sin kille.
Och jag har bara dom två underbara människorna kvar.. För mamma dog i hjärntumör den 24 juni 06..
Och efter det har det inte gåt så skärskiltl bra i mitt liv..
Har skärt mig i 4 år och har äntligen slutat med det och ja jag ångrar det .. Fick anorexia i 5 till 7 och började
då äta bra men nu äter jag typ inget längre..
Detta var väldigt jobbigt att skriva men..


Det var lite om mig och om det är något mer som ni undrar får ni kommentera så svarar jag självklart på det.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 3 har öppnats i min julkalender. var med och tävla :P

2010-12-03 @ 12:37:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Trude Engberg

Hejsan Trude..

Hihih jag tyckte det var lite skojjigt att vi hette likadant, jag vet ingen annan som gör det! :)

Kolla gärna min blogg, ska börja föja din jag med.

Hittade din blogg för du var med i tävlingen på modegrabben.blogg.se

jag är också med där.

ha det bra, kram :)

2010-12-06 @ 15:14:46
URL: http://baratrudes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0